detail hpp

Recepční-asistentka v realitní kanceláři v centru Prahy

Popis:Pro našeho klienta, zahraniční realitní kancelář zaměřující se na pronájem a správu nemovitostí v centru Prahy, hledáme recepční-asistentku na plný úvazek do centrály společnosti v Praze 1.

V případě zájmu o tuto pozici Vás požádáme o zaslání Vašeho profesního CV v českém i anglickém/německém jazyce s fotografií.

Bližší informace Vám rádi podáme na telefonním čísle 604731770 (denně, včetně víkendu, mezi 8. a 18. hodinou).
Společnost:realitní kancelář a správa nemovitostí
O společnosti:Realitní kancelář zaměřená na pronájem a správu nemovitostí v centru Prahy.
Náplň práce:- vítání a uvádění hostů a návštěv, dohled na pořádek na recepci, chodbě a v zasedacích místnostech
- správa a aktualizace dat, vystavování objednávek, korespondence, běžná administrativa
- evidence přítomnosti zaměstnanců, obsluha a pravidelná kontrola telefonní centrály, objednávky a kontrola kancelářských potřeb, drobné vyřizování na úřadech, péče o květiny, další úkoly dle pokynů nadřízených.
Místo výkonu práce:Praha 1
Pracovní doba:40 hodin týdně, v pátek zkrácená pracovní doba jen do 15 hodin
Požadujeme:- samostatnost, systematičnost, pozitivní přístup k práci,
- pečlivost, spolehlivost, komunikativnost
- úplné středoškolské vzdělání
- znalost AJ slovem i písmem
- komunikativní znalost NJ výhodou
- uživatelskou znalost práce na PC (MS Word, MS Excel)
- reprezentativní vzhled a vystupování


Nabízíme:- nástupní mzdu 23 000 Kč
- zajímavé zaměstnání v zázemí prosperující společnosti dlouhodobě etablované na českém trhu
- v pátek zkrácená pracovní doba jen do 15 hodin
- pracovní příležitost vhodnou i pro čerstvé absolventky
Platové ohodnocení a zaměstnanecké výhody:Nástupní mzda 23 000 Kč
Kontaktní osoba:Klára Elblová
Kontaktní telefon:604731770
Kontaktní e-mail:zamestnani@unijob.cz