brigáda

Administrativní asistentka na Pražském hradě

Popis činnosti:Pro našeho klienta, obchodní společnost provozující kamenné obchody s uměleckými předměty na Pražském hradě, hledáme brigádnici - administrativní asistentku na pravidelnou výpomoc v rozsahu cca 8 směn měsíčně. Nástup možný ihned.
Společnost:Společnost provozující obchody se suvenýry a upomínkovými předměty
Den nástupu:1. 10. 2022
Termín brigády:1.10.-31.12.2022
Pracovní doba:Flexibilní, nutno odpracovat v součtu 8 směn měsíčně
Lokalita:Praha 1 - Hradčany
Doprava:tram 22, 23 zastávka "Pražský hrad"
Odměna:160 Kč/hod
Pracovní úvazek:DPP přímo s klientem
Náplň práce:- Administrativní vedení faktur
- Kontrola obratu a vedení pokladní knihy, odvody hotovosti do banky
- Služby personál – plánování a rozpis směn zaměstnanců v obchodech
- Skladová evidence zboží v interním informačním systému
- Další různé administrativní činnosti, třídění a evidence pošty
- Drobný úklid v kanceláři
Požadujeme:- Úplné středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického zaměření
- Zájem o dlouhodobou spolupráci, možnost odpracovat 8 směn měsíčně
- Uživatelskou znalost práce na PC, spolehlivost, pečlivost, dobré organizační schopnosti

Nabízíme:- 160 Kč/hod, možné osobní ohodnocení
- možnost výběru průběžných záloh
- flexibilní pracovní dobu
- dlouhodobou, zajímavou brigádu ve výjimečném prostředí Pražského hradu
Kontaktní osoba:personalisté agentury
Kontaktní telefon:604253000
Kontaktní e-mail:brigady@unijob.cz